Психологічна служба


ЯКЩО У ВАС Є ПИТАННЯ ПРО ПОШИРЕННЯ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ, ЗВЕРНІТЬСЯ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ, ВКАЗАНИМИ НИЖЧЕ.

При симптомах респіраторних захворювань зателефонуйте сімейному лікарю.

external

“Гаряча лінія” Департаменту охорони здоров’я Хмельницької ОДА:

(0382) 70-43-63 (приймальне відділення КП “Хмельницька інфекційна лікарня”) – працює цілодобово.

За цим телефоном можна отримати консультацію лікаря:

–  які симптоми характерні для хвороби COVID-19

–  що потрібно робити у разі появи симптомів респіраторного захворювання

–  що робити в разі контакту з людиною, яка має підозру чи вже захворіла на коронавірусну інфекцію.

“Гаряча лінія” ДУ “Хмельницький обласний лабораторний центр МОЗ України”:

(0382) 70-38-05 – працює з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:30.

За цим номером можна дізнатися:

–  яка ситуація із захворюваністю на коронавірусну та інші вірусні інфекції в області, Україні та світі

–  якими дезінфекційними засобами можна користуватися для профілактики коронавірусної інфекції та як їх правильно використовувати

– які засоби індивідуального захисту потрібно застосовувати та як це робити правильно.

“Гаряча лінія” ГУ Держпродспоживслужби України в Хмельницькій області:

(0382) 65-07-34 – працює: пн-чт – з 8.30 до 17:30; пт – з 8:30 до 16:15; сб, нд, святкові дні – з 9:00 до 17:00.

Фахівці Держпродспоживслужби проконсультують з наступних питань:

– які існують шляхи передачі коронавірусної та інших інфекцій

– які індивідуальні заходи слід вжити для профілактики та запобігання поширенню коронавірусної інфекції

– які профілактичні заходи мають бути вжиті з метою запобігання та поширення COVID-19 в закладах освіти, ресторанного господарства та інших об’єктах масового перебування людей різних форм власності.

ДІАГНОСТИКА – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;

ПРОФІЛАКТИКА – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій в освітньому процесі;

КОРЕКЦІЯ – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;

КОНСУЛЬТУВАННЯ – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;

ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;

ПРОСВІТА – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

ЖИТТЯ І НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

В нашій країні триває загальнонаціональний карантин. Думаємо, що у багатьох із Вас виникає питання «Що відбувається?» і «Чому?». Зараз багато людей в різних країнах захворіли. Згадайте випадки, коли Ви хворіли, то, щоб не заразити інших і швидше одужати, Ви залишалися вдома. Тому, щоб зараз вірус не поширювався, щоб люди менше хворіли, особливо, щоб не хворіло наше підростаюче покоління, вирішили тимчасово закрити заклади освіти. Панікувати та хвилюватись не варто – Ви в безпеці!

Наші спеціалісти соціально-психологічної служби  Наталія Сторожук та Світлана Поліщук у цей нелегкий для всіх період надають поради всім учасникам освітнього процесу та працюють у режимі он-лайн: 

Наталія Сторожук: Viber – +380987501511;

Світлана Поліщук:  Viber –  +380978721735

Панікувати та хвилюватись не варто – Ви в безпеці! Але, щоб правильно дотримуватись правил карантину, ось Вам для початку декілька порад:

1) Заспокойтеся! Навчіться відокремлювати реальність від чуток. Запам’ятайте: те, що Ви читаєте в соцмережах часто не є фактами. Фактична інформація про вірус може допомогти зменшити тривогу.

2) Будьте активними! Використайте час з користю: займіться самоосвітою, виконайте дистанційні завдання, прочитайте цікаву книгу, перегляньте фільм, зробіть фізичну зарядку. Зараз саме час підтягнути навчальні предмети.

3) Дотримуйтесь правил гігієни! Часто мийте руки, рахуючи до 30 та протирайте їх дезінфікуючими засобами; робіть провітрювання та вологе прибирання кімнати; виходячи на прогулянку, використовуйте захисну маску, рукавички.

4) Будьте толерантними! Не забудьте зателефонувати до своїх бабусь та дідусів, доброзичливо ставтесь до батьків, братів та сестер, не забувайте і про друзів. Оскільки, карантин – це час, коли потрібно самоізолюватись, Ви можете поспілкуватися з друзями в соцмережах або по телефону.

5) Розвивайтеся!

6) Будьте обачними! Дотримуйтесь порад, підтримуйте гарний настрій і разом ми подолаємо вірус паніки і пандемії!

Сьогодні Світовий день боротьби за ліквідацію насильства проти жінок.

До пандемії кожна третя жінка у світі переживала фізичне або сексуальне насильство, найчастіше з боку свого партнера. https://bit.ly/3dbiTtX
І хоча даних все ще недостатньо, щоби озвучувати конкретні цифри, ми можемо зробити висновки, що через наслідки COVID-19, кількість випадків насильства проти жінок зростає. https://bit.ly/39hV597 Впродовж карантину, кожні 3 місяці, по всьому світу фіксують 15 мільйонів жінок, які потенційно зазнають насильства. https://bit.ly/3fv1TkG
Це проблема, яку не можна ігнорувати, як би сильно наша увага не була прикута до проблеми COVID-19. Через карантинні обмеження та потребу в самоізоляції жінки вимушені перебувати разом зі своїм кривдником на одній території. https://bit.ly/3kWM8E5 Захищаючи себе від вірусу, жінки наражаються на іншу небезпеку.
Насильство — це не лише фізичне побиття або зґвалтування. Будь-який примус до дій, які людина не хоче виконувати, психологічний тиск, переслідування, домагання, обмеження та заборони, які утискають людину, також є насильством.
Ви щойно прочитали попередній абзац і впізнали в ньому когось із своїх знайомих? Зібрали для вас коротку інструкцію щодо того, як можна допомогти жінкам, які потерпають від насильства. https://bit.ly/2KCDwGr

Як розпізнати, що ви або ваші знайомі зазнають насильства у стосунках. https://bit.ly/3nVytyW
– Ваш партнер або інша близька вам людина відстежує кожен ваш крок, вимагає знати кожну деталь про те, як минув ваш день і з ким ви контактували. Ви мусите завжди брати слухавку, відповідати на повідомлення та дати доступ до своїх соцмереж.
– Вибір щоденних занять, лікування, харчування, одягу тощо більше не належить вам. Замість вас усі важливі й неважливі рішення приймає кривдник і пояснює це тим, що він знає як буде краще для вас.
– Людина ставиться до вас з агресією, вона може раптово спалахнути, а ви ніколи не знаєте, що саме стане причиною того. Ви боїтеся робити будь-що, бо не можете передбачити поведінки партнера. Агресія може бути як фізичною, так і психологічною.
– Вас принижують, знецінюють ваші вчинки та не поважають. Ви можете часто вислуховувати образливі коментарі, які стосуються вашої зовнішності, професійної діяльності, особистих досягнень, ваших друзів, родини чи близьких тощо. Кривдник може робити це в присутності інших, щоб ще більше принизити.
– Сексуальне насильство також може ставатися в стосунках. Кривдник може вважати, що має повне право на ваше тіло в будь-який момент та в будь-якому місці. Він не вважає, що повинен запитувати у вас згоди на секс.

 Що робити, якщо ви вважаєте, що ваша знайома стала жертвою насильства:
– Почніть розмову. Це нормально — запитати у людини, як вона почувається і чи вона в безпеці. Поясніть, чому ви цікавитеся та що спонукало вас почати цю розмову саме зараз. Додайте, що ви переймаєтеся про цю людину, тому не можете мовчати.
– Слухайте потерпілих від насильства жінок та вірте їм. Не звинувачуйте жінок та не засуджуйте їх за те, що вони залишилися з кривдником або пішли від нього. Створіть безпечний простір (простір, де людину слухають і не засуджують) для них, аби вони могли поділитися своєю історією та попросити про допомогу.
– Вчіть дітей повазі до власного та чужого тіла, привчайте сприймати відмову та коректно реагувати на протилежну думку. Руйнуйте стереотипи, виховуйте критичне мислення та поширюйте культуру прийняття.
– Поширюйте інформацію про телефони гарячих ліній, шелтери тощо. Потерпілі від насильства жінки повинні знати, що вони можуть звернутися по допомогу, а також вони повинні мати контакти центрів, які готові їх прийняти.

Куди звертатися по допомогу?

102 — Національна поліція України
1547 — Урядова лінія з протидії домашньому насильству (працює у тестовому режимі)
0 800 500 335 (безкоштовний номер для стаціонарного телефона) / 116 123 (безкоштовно з мобільного) — Національна “гаряча” лінія з протидії домашньому насильству
– Якщо ви стали жертвою домашнього насильства — почитайте цей текст → https://bit.ly/3l61Exu Тут зібрано поради про те, як діяти саме в час карантину.
– Тут ви зможете прочитати детальний алгоритм для людей, які потерпають від домашнього насильства → https://bit.ly/33fOisK від Розірви коло

З 25 листопада по 10 грудня проходить 16 днів активізму проти гендерно вмотивованого насильства.
Здорове суспільство — це те, яке не робить вигляд, що проблеми не існує, не ігнорує насильство та робить все можливе, аби це не толерувалося і не відбувалося. Тому якщо ви стали свідком насильства, не проходьте повз та не ігноруйте побачене/почуте — щонайменше викличте поліцію. Людина, яка потерпає від насильства, не завжди може або готова викликати поліцію чи взагалі діяти рішуче.

Шановні студенти та працівники коледжу, саме сьогодні, 25 листопада, розпочинається щорічна Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»!

Основними завданнями акції є:
– привернути увагу громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків;
– формування свідомості усіх верств населення щодо нетерпимого ставлення до насильства.
1. Пам’ятайте, що насильство над вами не є нормою життя. Насилля – неприпустима річ у стосунках людей.
2. Ви маєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою та не ображали.
4. Ви маєте право на захист, якщо навіть найрідніші люди принижують вашу гідність.
5. Поділіться своїми проблемами з батьками, куратором, соціально-психологічною службою коледжу, зверніться до поліції.
6. Не вірте у погрози з боку кривдників.
7. Ви маєте право висловлювати і відстоювати свою думку. Чітко і однозначно висловлюйте осуд щодо насильницької поведінки взагалі.
8. Знайте, коли вас постійно контролюють, принижують, примушують до чогось, використовують в спілкуванні з вами лайливі слова – це насильство.
9. Не допускайте думки, що ви заслужили на погане ставлення до себе. Ніхто, в тому числі рідні люди, не мають права принижувати вас, поводитися жорстоко – це карається законом.
10. Розбіжності та суперечки можуть траплятися час від часу. Якщо вони трапляються, намагайся зберігати спокій і вирішувати їх ненасильницькими методами. Докладай усіх зусиль для того, щоб не провокувати насильства та не відповідати на провокацію насильством.
11. Навчіться розрізняти поняття «добро» і «зло». Все, що принижує людську гідність – є зло, все, що звеличує гідність людини – добро.

 

Кожна 5-а дитина страждає від сексуального насильства

Страшно, чи не так?
А про «грумінг» чули колись?
Ні, це не про комплекс процедур по догляду за собаками.

Грумінг — одна з форм сексуального насильства, умисна пропозиція, зроблена дорослою людиною, яка хоче зустрітися з дитиною для вчинення дій сексуального характеру — насильства, розбещення, експлуатації.

Інтернет технології в цій ситуації не спростили життя, а навпаки, загнали у глухий кут! Через листування в соціальних мережах, месенджерах чи онлайн чатах, дитина навіть не здогадується, хто сидить по той бік екрану, і найголовніше – які наміри у тієї людини.

Впродовж 2019-2020 років Жіночий консорціум України реалізував проєкт «Покладемо край сексуальній експлуатації та насильству над дітьми в мережі Інтернет / End Online Child Sexual Exploitation and Abuse @Europe (EndOCSEA@Europe), за підтримки Офіс Ради Європи в Україні – Київ, у якому взяло участь 200 дітей. Головна мета проєкту – підтримка участі дітей у боротьбі з сексуальним насильством онлайн.

Активність дітей під час проєкту просто вражає.

  • Діти провели своє опитування, організували просвітницькі заходи із залученням однолітків,
  • Діти долучилися до розробки Національної стратегії захисту дітей у цифровому середовищі на 2021 – 2026 роки,
  • Діти взяли участь у міжнародних та національних заходах, де представили свої позиції парламентарям і державним службовцям.

Завдяки громадській групі «Голос дітей», яка об’єднує близько 30 дітей та молодих людей, віком від 12 до 19 років, з різних регіонів України, було підготовлено соціальний відео-ролик на тему кібергрумінгу.

В свою чергу, ми хочемо наголосити – будьте ближчими до своїх дітей! Звертайте увагу на найдрібніші зміни у настрої, поведінці свого чада. Не будьте осторонь, коли ваша дитина хоче з вами поговорити. Налагоджуйте дружні відносини. Довіра між батькам и та дітьми відіграє надзвичайно важливу роль у житті дітей та їхній безпеці.

Пам’ятайте, ви завжди можете звернутися за консультацією на Національну дитячу гарячу лінію за номерами: 0 800 500 225 (зі стаціонарного) або 116 111 (з мобільного), яка працює у будні з 12:00 до 20:00.

Також пишіть нам на електронні канали зв’язку – у телеграм чаті @CHL116111, на нашій сторінці у фейсбуці Національна дитяча “гаряча лінія” та у дірект Instagram @childhotline_ua

Давайте разом захищати та оберігати дітей.

 

#16днівпротинасилля

#психологічнаслужбаколеджу

Мій дім – моя фортеця. Так кажуть, коли вважають власну домівку найбезпечнішим місцем на планеті, місцем, де можна уникнути несправедливості та кривди. Але що робити, якщо власний дім є пасткою і загрозою для життя?

  • Потрібно пам’ятати, що ця кризова ситуація не буде вічною, адже людство не раз переживало пандемії. Щоранку, прокинувшись, казати собі якусь мотивуючу фразу. Зберігати авторство свого життя: планувати свій день, виходячи зі своїх потреб – це і спільний час з рідними, і час для свого задоволення (відновити хобі, вивчати іноземну мову, читати, дивитись фільми, слухати музику чи писати її та багато іншого); професійні завдання, коли працюєш у режимі онлайн.
  • Фізична активність (зараз вона просто необхідна!). Вчені довели, що фізичні вправи чи ранкові/вечірні прогулянки підтримують наш психологічний і емоційний стан, і тим самим зводять до мінімуму виникнення депресії та надмірної тривоги.
  • Розподілити між собою ролі. Особливо це стосується сімей, де є діти. Не забувайте про те, що дітям потрібна ваша підтримка. Адже навчання перейшло в режим онлайн і не всім дітям вдається самотужки опрацьовувати новий матеріал, окрім цього, вони звикли до активності, відвідували різноманітні гуртки і просто гуляли з друзями.
  • Намагайтеся проговорити і навіть прописати обов’язки. В кожного тоді буде своя відповідальність, повага до іншого. Це допоможе знімати навантаження на одну людину і згуртовувати вашу сім’ю. Для збереження доброго партнерського стосунку не забувайте про слова вдячності, підтримки, компліменти. Можна спільно переглядати фото чи відео з сімейних подій, поїздок.
  • Дозвольте собі мріяти, обговорюйте майбутні плани. В такий спосіб ви зможете переключати свою увагу на позитив, отримуючи радість та ресурс.

Наші спеціалісти психологічної служби  Наталія Сторожук та Світлана Поліщук у цей нелегкий для всіх період надають поради всім учасникам освітнього процесу та працюють у режимі он-лайн :

http://posekmodule.km.ua/

Facebook

Наталія Сторожук: Viber – +380987501511;

Світлана Поліщук:  Viber –  +380978721735

 


Сторожук Наталія Романівна

Посада: керівник психологічної служби, соціальний педагог
Кваліфікаційна категорія: викладач
Email: natalilenik82@gmail.com
Дата народження: 31 серпня 1982 р.
Освіта: вища

Педагогічне кредо: «Якими діти народжуються – ні від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання».
Життєве кредо: «Доброти і людяності ніколи не буває забагато».

1. Кам’янець-Подільський державний університет, 2004 р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури та українознавства.
2. Кам’янець-Подільський державний університет, 2006 р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача української мови і літератури.

2015 р. – викладач української мови, літератури та світової літератури Кам’янець-Подільського планово-економічного технікуму-інтернату (на сьогодні – Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж).
2016 р. – по даний час – викладач соціальних дисциплін кафедри психології і соціальної роботи Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу.

  1. 25.03.2015 р. – 23.04.2015 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, на кафедрі історії української літератури та компаративістики, тема «Застосування новітніх технологій навчання при викладанні навчальної дисципліни «Українська література»»;
  2. 24.10.2016 р. – 24.04.2017 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, на кафедрі соціальної педагогіки і соціальної роботи, тема «Вдосконалення професійних навиків соціального працівника щодо ведення документації»
  3. Тернопільський національний економічний університет на кафедрі психології та соціальної роботи за програмою підвищення кваліфікації (стажування), тема «Вдосконалення організації навчального процесу у вищих навчальних закладах», з 21.10.2019 по 21.04.2020, наказ університету від 21.10.2019р. № 303-К/тр.

     Соціальний педагог – це педагогічний працівник, який входить до складу психологічної служби закладу, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту студентів коледжу та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості. Психологічна служба в навчальному закладі керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту», чинним законодавством України, Етичним кодексом психолога та соціального педагога.
    Соціальний педагог тісно співпрацює з органами охорони здоров′я, соціального захисту, сім′ї та молоді, внутрішніх справ, а також із громадськими і благодійними організаціями.
    Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи:
– діагностика;
– профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок;
– навчальна діяльність;
– консультування;
– зв’язки з громадськістю;
– просвіта;
– організаційно-методична робота.

Графік роботи:
Понеділок 14.00 – 18.00
Вівторок 14.00 – 18.00
Середа 14.00 – 18.00
Четвер – Методична робота
П’ятниця 14.00 – 18.00

Контакти:
email: natalilenik82@gmail.com
Тел.: 0987501511

    Інформація для студентів:
    У яких випадках звертатися до соціального педагога?
– якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
– якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
– якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
– і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє…

ТЕЛЕФОНУЙ! ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ!

    Національна “гаряча лінія” з попередження булінгу, домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації 0 800 500 335 або 116 123 (короткий номер з мобільного); 0 800 500 225 або 116 111 (короткий номер з мобільного)
Єдиний телефонний номер системи надання безплатної правової допомоги: 0800 21 31 03
    Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів (працює на базі Представництва міжнародної організації з міграції в Україні) 0 800 505 501 дзвінки в межах України безкоштовні , або короткий номер 527 безкоштовно для абонентів МТС, Київстар, life:)

БЕЗКОШТОВНО, АНОНІМНО, КОНФІДЕНЦІЙНО.


Поліщук Світлана Вікторівна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та управління навчальним закладом

Дата народження: 01.11.1985 р.

Життєве кредо: «Поки ми нарікаємо на життя – воно минає»
Професійне кредо: «Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній»

У 2003 році закінчила Кам’янець-Подільську школу-комплекс І-ІІІ ступенів естетичного виховання №9 зі срібною медаллю.
У 2003-2008 рр. навчалася на факультеті іноземної філології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Паралельно із навчанням на факультеті іноземної філології навчалася на факультеті психології цього вузу, який закінчила в 2009 р. та здобула другу вищу освіту, отримавши кваліфікацію психолог.
У 2008 р. вступила до аспірантури в Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка за спеціальністю 13.00.01 — загальна педагогіка та історія педагогіки.

У 2013 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук у Луганському національному університеті імені Т.Г. Шевченка. Упродовж навчання в аспірантурі та після завершення навчання працювала асистентом кафедри логопедії та соціальних методик, кафедри педагогіки дошкільної, початкової, середньої і вищої освіти та управління навчальним закладом, у школі-інтернат І-ІІІ ступенів «Славутинка».
З 2015 року і по теперішній час працює в Подільському спеціальному навчально-реабілітаційному соціально-економічному коледжі на посаді практичного психолога.

Неодноразово брала участь у міжнародних і всеукраїнських конференціях та форумах, де повідомляла результат своїх досліджень, присвячених проблемі історії становлення освітньої системі в Україні.
За час науково-педагогічної діяльності було підготовлено і видано понад 50 наукових праць. Підготовлений і виданий у співавторстві навчально-методичний посібник з грифом МОН України. Підготовлена та видана і співтоваристві монографія.

    Метою психологічної служби є сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку студентів і створення умов для формування в них мотивації до самовиховання і саморозвитку.
    Завдання психологічної служби:
– психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу;
– захист психічного здоров’я;
– захист соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, студентів, педагогічних працівників;
– сприянні повноцінному розвитку особистості студентів, створенні для них умов для формування мотивації до самовиховання і саморозвитку;
– забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
– допомога студентам в адаптації до нових умов навчання;
– профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному, психофізичному й особистісному розвитку;
– здійснення психологічного супроводу навчально-виховного процесу закладу;
– психологічна просвіта студентів, батьків, педколективу.


1HI7pnKAIN9M
2HmcVOu8V-_c
9-trRn9MKD0
41V621sFPQRo

Translate